Labas vakaras, 2017 #1

by janulyte

Na, ką pradedam. Duodam startą 2017, išsimiegam, pasiklojam lovas ir ryt vėl einam į darbus, skalbiam rūbus, skaitom, geriam kavą ir valgom pusfabrikačius. Arba gyvenam taip, kaip norim. Bet aš ne motyvuoti čia atėjau šį kartą, o šiaip pablevyzgoti, nes sekmadienis.

Kaip jūsų Naujieji? Mano tikrai geri. Skani vakarienė, nuostabus desertas su kava ir apelsinų sultimis šalia. Visa naktis, kurią praleidau gerdama kolą ir vandenį smagioje kompanijoje. Nesiskundžiu nė minute to laiko. Ir labai gerai. Pirma, tai pirmieji Naujieji metai po daugelio laiko, kuriuos sutikau visiškai blaivi. Nė gurkšnio šampano, nieko. Dabar neketinu auklėti, kad darykit ir jūs taip. Darykit jūs kaip norit. Man teko ir visai nesigailėjau, kad būtent taip. Už tai aš dabar esu gyvas įrodymas visų pažadų išmokti šokti, keliauti ir dar ką veikti, kuris galės priminti viską, kai tik norėsis. Haha 🙂

Nemeluoju, Naujųjų sutikimas man buvo tikrai geras. Nors nenufotkinau to pyrago, nepasidariau selfio su makiažu ir nenufilmavau fejerverko. Bet paryčiais grįžus namo, nusivalius veidą ir migdantis aplankė toks geras ramybės jausmas, tarsi realiai būtų paspaustas kažkoks restarto mygtukas. O šiandien, Andrius neleis pameluoti, net 20 pritūpimų, 10 atsilenkimų ir dar kažkiek kitų judesių padariau! Nes rezoliucijas reikia pradėti įgyvendinti. Bet būčiau laimingesnė jei būčiau sugebėjus atsilaikyti ir nuo Pepsio taurės.

Paskutinė 2016 metų nuotrauka:

img_20161231_234620_016

Sausio pirma skirta išsimiegojimui ir energijos susigrąžinimui. O aš, įsisukus į savo cozy pilkąją aprangą, sugalvojau, kad noriu gražios šampano taurės. Per Kūčias namie gurkšnodama nealko šampaną, išsitraukiau iš tėvų sekcijos vieną iš ten stovinčių ir nežinia kiek laiko neliečiamų šampaninių taurių, į kurias, atsimenu, kažkada tėvas net ir salotas serviravo. Kaip kokioj Neringoj krevečių kokteilį. Tik vietoj krevečių buvo krabų lazdelės.

Užsinorėjau aš šampano taurių, nes iš jų gal dar skaniau vanduo gersis, o ir nelkoholinės mimozas dažniau sau svarbią dieną pasiserviruosiu. Nes ir vandenį ir kolą dabar geriu iš vyno taurių, kurios man labai gražios. O savaitgalio kavai pasiskyriau atskirą puoduką nuo kitų. Pati nesuprasdama taip pradėjau kurti sau šventes kiekvieną dieną. Ir tai nesumenkina gyvenimo kokybės, nenudėvi taurių, bet tikrai pakelia nuotaiką.

Tai gal kurkim tas šventes patys sau ir nelaukim, kol jas sukurs kiti. Aš jau turiu planą, kaip noriu sau tai padėti daryti. Jei reikia pavyzdžio, tai vėl išmoksiu bendrauti. Nes pagaliau pasveiksiu nuo negero poveikio, kažkada giliai įsigyvento.

Ir dar. Gerai, kad pirmąją metų dieną niekas staigiai nesikeičia, gyvenimas neapsiverčia. Vėl reikia keltis ir eiti į darbą, susidurti su kasdienybe. Nes kas tada spardytų šikną ir leistų svajoti, jei žinotumėm, jog viskas, vienaip ar kitaip pasikeis tik išmušus 12 ir sušaudžius visus fejerverkus, slėptus kurpinėj.

O čia pirmoji nuotrauka iš 2017:

img_20170101_204413_185

Skanių – Justė

Reklama